Kako voditi ekipo za spletni uspeh?

Spodaj je napisano kako voditi ekipo za spletni uspeh?.

Skoraj mi ni danes uspelo pripraviti prispevka, ki ga ponavadi za Caerus pripravim ob ponedeljkih in še enkrat v naslednjih dneh v tednu. A, ker je urca še do torka, vse kaže, da bom vseeno imel vsebino tudi v tem ponedeljku.

Kako voditi ekipo za spletni uspeh?

Prejšnji teden sva imela z Mojco zanimivo debato in izkušnjo o tem kako delati s povpraševanji, Kako voditi ekipo za spletni uspeh?ki jih dobivate preko spleta. In prišla do zanimivih zaključkov.

Glejte še: Team building – kako izbrati pravi program & ponudnika

Dvoje drži: tisti, ki vam ni do živega kontakta s strankami in z ljudmi (ali vam to ne diši ali ne gre je v bistvu vseeno), vam skoraj na spletu ne preostane druga možnost, kot ena izmed naslednjih treh:

  • affiliate (kakršenkoli, najboljše pa, da delujoč :))
  • spletna trgovina
  • poskus ustvarjanja profita z oglaševalskimi produkti (bannerji, Ad Sense, karkoli podobno temu,…)

Drugi, ki spletni posel povezujete z živo komunikacijo z ljudmi (in teh poslov je pravzaprav na spletu precej), pa boste v svoj zakup morali vzeti zraven uspešnega pridobivanja kontaktov (ali čez FB, emailing, bloganje, plačane oglase, ….) tudi ustrezno komunikacijo z bodočimi kupci, torej potencialnimi strankami.

Moštvene zgodbe za uspeh

V kar nekaj poslih in zgodbah v katerih sodelujem, se prej ali slej znajdemo na zanimivi točki. Prodaja trdi, da marketing ne cilja dovolj natančno, marketing pa trdi, da prodaja posla ne zna zaključiti.

Ker je (bodimo realni) eno in drugo čisto mogoče, boste, če imate v svojih spletnih nastopih in zgodbah, podobno dilemo, to najlažje, najhitreje in z utemeljenimi argumenti, rešili preprosto tako, da vloge malenkost obrnete.

Pri čemer na tnalo najprej postavite “obtoževalca”.
Tistega, ki v ekipnem dvojcu prvi trdi, da “drugi” svoje delo ne opravlja dovolj dobro, posedite na sedlo prvega.

In boste na mah prišli do odgovora (tako vi, kot obtoževalec, kot obtoženi) kaj drži in kaj ne.

Najslabša možna kombinacija je, da nihče dobro ne opravlja svojega dela.
Spletni marketingar lovi medle kontakte ali pa kontakte, ki se zanimajo za zimski sladoled sredi julija, prodaja po drugi strani proda samo tistim kontaktom, ki toliko, da ne, svojega denarja v kuverti ne pošljejo že vnaprej.

To je najbrž najslabši možni scenarij.

Kakšno razmišljanje mi v teh situacijah pomaga? In sklepam, da bi lahko tudi vam.

Kako nam pri tem pomagajo različni teambuilding programi?

Vodenje ekipe, bodisi za spletnu uspeh in digitalni speltni nastop, bodisi za karkoli drugega (šport, podjetje,….) s pomočjo team building programa, pomaga tako, da team building namensko prispeva k boljši komunikaciji med zaposlenimi, bolj sproščenemu vzdušju, poznavanju udeležencev team buildinga drugih izven delovnega okolja in podobno.

Če je team building program ob tem izbran še toliko bolj namensko, pa to ekipi pomaga lahko tudi konkretno z osvajanjem novih veščin in znanj, krepljenjem kreative, pri brainstormingu novih idej, sproščanju odprte komunikacije in podobno.

Več o usklajevanju team building programov s cilji podjetja za katero se sploh team building program, izvede in organizira, je lepo opisano v članku Zakaj si team building zasluži vso pozornost podjetij?

Če nekdo od spletnega marketingarja “terja”, da ta pošilja bolj natančne kontakte, bolj vroče za nakup, bolj odločene in navsezadnje takšne, ki imajo res denar – mu lahko  mirno rečete, da, če bi slednje bilo možno, bi spletni marketingar preprosto razvil spletno trgovino. V tem primeru prodajalec (inkasant) izpade iz igre.

Po drugi strani, če marketingar terja od prodajalca, da bi ta moral bolje zaključiti prodajo, da bi izplen zaključenih prodaj lahko bil boljši in višji, ima, če kdo, marketingar prvi možnost, da dvigne telefon in nagovori bodočo stranko. And let us see then.

Ampak, ker je posel (tudi spletni) igra na šahovnici, kjer vsaka pozicija niti za kraljico ni nujno, da je v vsakem primeru najboljša, je zmagovita kombinacija (vsaj po moji izkušnji), nenehno prilagajanje ter iskanje kombinacije, da bo vsak položaj maksimalno ugoden za vse udeležence v ekipi (in hkrati minimalno dober za nasprotnike :)).

Zato ekipnim spletnim borcem: strpno, v sožitju, brez brezglavega obtoževanja, brez prisile in z zavedanjem, da vsak dela po svojih najboljših močeh.

Edino za oči, ki gledajo na šahovnico, je dobro, če vnaprej vidijo ali med svojimi belimi figurami, le ni kakšna, varljivo prebarvana v belo. V resnici pa je črna.

Toliko.

Oznake besedila: Kako voditi ekipo za spletni uspeh?