Digitalni marketing za prodajo otroških sob

Glede na to, da je na spletu mogoče npr. otroške sobe prodajati na najmanj tri spodaj naštete načine, si v današnjem prispevku poglejmo nekaj idej za digitalni marketing za prodajo otroških sob.

digitalni marketing za prodajo otroških sob

Digitalni marketing za
prodajo otroških sob

Ponudba otroških sob se sicer v svoji osnovi deli na:

  • tipske otroške sobe, pri katerih so pohištveni sestavi vnaprej dimenzionirani in z že znanimi barvami. Tovrstno ponudbo srečamo največkrat v velikih pohištvenih trgovskih centrih (Rutar, Lesnina, Harvey Norman,…)
  • otroške sobe po naročilu, ki jih praviloma ponujajo specialisti za otroške sobe. Tovrstna ponudba otroških sob je bolj pestra po barvah, vrstah materialov in tudi izvedbi
  • otroške sobe in posamezni elementi za otroške sobe, ki jih je mogoče dobiti preko spletnih trgovin (Mali vragci, Bambino, Lagea,..)

Ker ima ponudba pri vseh izmed njih različne specifičnosti, si poglejmo nekaj nasvetov za tiste, ki se zanimajo za prodajo otroških sob s pomočjo interneta in preko digitalnega marketinga.

Po eni strani, lahko promocijo vseh treh tipov otroških sob, izvajamo preko plačljivih spletnih kampanj (najbolj znano je oglaševanje na Googlu in oglaševanje na Facebooku,…), sicer pa je kanalov za digitalni marketing za otroške sobe, na internetu seveda še bistveno več.

Eden izmed bolj poznanih načinov za digitalni marketing za otroške sobe, brez, da se poslužujemo plačljivih kampanj je spletna optimizacija (sicer pa boste vse ostale načine za digitalni marketing, našli na priloženi povezavi).

Pri vseh načinih oglaševanja otroških sob in prodaje otroških sob preko interneta je potrebno vedeti, da razen, kadar gre izključno za prodajo preko interneta v okviru spletne trgovine, mora za marketingom stati še zelo dobro vzpostavljena sama prodaja.

To pomeni, da morajo biti prodajalci ustrezno usposobljeni za komunikacijo s potencialnimi strankami, usposobljeni za svetovanje na področju prodaje otroških sob, obenem pa tudi tehnično podkovani, da znajo narisati, skicirati in pripraviti ponudbo za otroško sobo, ki jo stranka namerava kupiti.

Nakup otroške sobe preko spletnih kanalov za prodajalca otroških sob tudi pomeni, da mora ta poznati veščine, da z digitalnim marketingom in spletnimi metodami, pripelje svojo spletno stran pred oči potencialnih kupcev, pri čemer se mora zavedati, da se več potencialnih kupcev, nahaja na prvih straneh Googla in manj kot je pri tem uspešen, manjša je verjetnost, da ga bodo našli kupci otroških sob (saj bodo ti prej našli njegovo konkurenco).

Digitalni marketing za prodajo otroških sob se v svoji osnovi ne razlikuje od prodaje vseh ostalih produktov preko spleta, katerih način je pridobivanje povpraševanj iz spletne strani.

Spletni prodajalec lahko pri tem izbere različne metode:

  • po eni strani pridobiva samo vroče kontakte kupcev, ki so že odločeni za nakup
  • po drugi strani lahko pridobiva kontakte, ki se za otroške sobe šele zanimajo
  • po tretji strani pa kombinira med seboj različne metode med seboj

Bistveno več o neplačljivih metodah za pridobivanje novih povpraševanj bodočih kupcev (konkretno v tem primeru otroških sob), boste našli na specializirani spletni strani za pridobivanje kupcev preko spleta MatijaZajšek.com.