Ali bi se preko mlm-ja lahko tržile tudi elektronske naprave?

Če smo že v enem izmed prejšnjih prispevkov (na tej povezavi) razglabljali in premišljali o tem kaj vse se pravzaprav sploh lahko trži na mrežno marketinški način, stopimo v tem članku še korak naprej in ugotovitvi, da se preko mrežnega marketinga sicer najpogosteje trži potrošna roba, dodajmo razmišljanje ali bi se preko mlm-ja lahko tržile tudi elektronske naprave.

Ali bi se preko mlm-ja lahko tržile tudi elektronske naprave?

Kot je npr. krmilnik koračnega motorja, usb naprave, cnc stroji, usb osciloskopi in podobno.

Ali bi se preko mlm-ja lahko tržile tudi elektronske naprave

Da bi si lahko odgovorili na to vprašanje ali je krmilnik koračnega motorja sploh primeren produkt za trženje preko mrežnega marketinga, si moramo najprej sploh odgovoriti kaj je krmilnik koračnega motorja.

V tem primeru gre dejansko za elektronsko napravo, ki poganja in upravlja koračni motor.

 Čisto laično obstajajo za določene produkte, ki jih želimo premikati (robotske roke, električni igračarski modelčki avtomobilčkov, igračarska letala, ipd…) določeni različni tipi motorjev.

Eno so servo motorji drugo pa so koračni motorji. Koračni motorji sami po sebi ne delajo ničesar in za svoje krmiljenje dejansko vedno potrebujejo krmilnik.

Tako kot obstajajo različni motorji, je seveda trg poln tudi različnih krmilnikov za te motorje.

Zakaj sploh potrebujemo krmilnik za koračne motorje?

Koračni motorji namreč za svoje delovanje potrebujejo napajanje. In to je v različnih fazah seveda različno. Da bi za vsako fazo lahko motorju dovedli različno stopnjo napajanja, je potreben krmilnik, ki poskrbi za različen dotok napajanja na motor.

Ker so tipi enih in drugih (motorjev in krmilnikov) med seboj zelo različni, obstajajo seveda tudi toločeni tipi, ki so narejeni tipsko. Prvi krmilniki poskrbijo za dotok konstantne napetosti. Ti so cenejši, sicer manj učinkoviti hkrati pa imajo od drugega tipa krmilnika tudi slabše zmogljivostne lastnosti.

Konstantni krmilniki (chopper) so sicer na trgu dražji, bistveno bolj kompleksnejši, vendar omogočajo tudi bistveno boljše zmogljivostne lastnosti od prvih. Več boste si o koračnih motorjih in krmilnikih koračnih motorjev lahko prebrali tudi v članku na povezavi (http://blog.poscope.com/stepper-motor-driver/), tisto kar pa nas zanima v kontekstu tega prispevka pa je ali bi se ti krmilniki lahko tržili tudi preko mrežnega marketinga.

žarnice euroton
Ko že govorimo o elektronskih napravah in produktih, primernih za trženje preko različnih prodajnih modelov, bi bilo zanimivo videti ali bi tudi za povsem “moške” produkte (svetila, halogenke, žarnice, led sijalke,…) lahko vzpostavili inovativne oblike trženja. Še posebej zanimivi so poskusi vzpostavitve prodaje elektronskih produktov in žarnic priznanih blagovnih znamk (Philips, Osram,..). Ali pa prodaja samo določenega segmenta žarnic, na primer žarnice za avtomobile.

Elektronske naprave so že same po sebi produkti, ki so nekoliko bolj v domeni moških. Moški ponavadi s svojo ambicioznostjo tudi raje posegajo po hitrih in zanimivih poslovnih priložnostih, zato je iz tega vidika krmilnik koračnega motorja, kakor tudi podobne naprave nedvomno primerna reč za trženje.

Če pogledamo realno se te, raznovrstne elektronske naprave že tržijo preko spleta. Med njih sodijo:

  • cnc naprave,
  • usb osciloskopi,
  • logic analyzerji,
  • stepper driverji,
  • koračni motorji,
  • ipd…

Če so te naprave torej našle pot do svojih kupcev preko interneta, ni nobenega razloga, da zainteresirane javnosti za njih ne bi bilo tudi preko mrežnega marketinga