Če smo v enem izmed prejšnjih člankov, sploh pogledali kaj mrežni marketing je, si v današnjem zapisu poglejmo kako se sploh lotiti mrežnega marketinga.
Mrežni marketing vsak opravlja na svoj način, sicer pa so možnosti sodelovanja v njem, povezane s tem, kaj točno z mrežnim marketingom želimo doseči.
Prva možnost je ta, da se mrežnemu marketingu enostavno priključimo zato, da preko njega pridemo ceneje in ugodnje do nakupa izdelkov, ki jih pač neko mrežno marketinško podjetje, prodaja oz. ponuja.
Zastopniki v vseh mrežni marketingih imajo namreč izdelke, ki se preko mrežnega marketinga prodajajo, drugačen, nižje cene kot končne stranke, katerim izdelke tudi ponujajo in prodajajo.
To pomeni, da če postanemo član določene mrežno marketinške skupine, nam ni potrebno delati nič drugega, kot zgolj tiste izdelke, ki jih redno uporabljamo, kupujemo pri podjetju, katerega zastopnik smo, in to po znižani ceni.
Na tak način si lahko z mrežnim marketingom iz z dobro izbranim podjetjem, ki ima dovolj široko paleto produktov, zagotovimo lep prihranek skozi čas.
Druga možnost je, da izdelke, ki jih sami kupujemo po znižani ceni, prodajamo oz. ponujamo naprej, po višji ceni, ki je namenjena tistim, ki se podjetju ne pridružijo kot zastopnik.
V tem primeru imamo dve vrsti zaslužka z mrežnim marketingom. Prvi je ta, da pridobimo že zgoraj opisani prihranek, drugi pa ta, da poberemo in zaslužimo tudi razliko med našo, člansko ceno in končno ceno, ki jo plača kupec.
Na tak način zraven prihranka pridemo tudi do dodatnega mesečnega zaslužka. Ta se ponavadi giblje okrog 100 ali 200 evrov na mesec – kar pa nekaterim povsem zadošča za to, da si ustvarijo dodaten mesečni zaslužek, ki ga potrebujejo za svoje potrebe.
Tretja možnost je, da zraven zgornjih dveh, začnemo graditi še dodatno prodajno mrežo.
V tem primeru zaslužimo najprej s prihrankom ob lastnih nakupih, nato z zaslužkom od prodaje direktno končnim kupcem, čisto na koncu pa še dobimo odatne provizije od uspešnih prodaj naše mreže.
Večja kot je ta mreža, pravilneje kot je ta postavljena, večje zaslužke si lahko obetamo.
V Sloveniji je na ta način organiziranih kar nekaj mrežno marketinških podjetij: Herbalife, Oriflame, Avon, Amway,… sicer pa se mrežno marketinškega trženja danes loteva vedno več podjetij in tudi posameznikov preko spleta.
Stroški pridobivanja novih ljudi v neko mrežo namreč preko interneta zelo upadejo, skrajša pa se tudi čas za pridobivanje novih članov v svoje skupine, saj vso delo lahko opravimo preko interneta.
Pri izboru ustreznega mrežnega marketinga moramo biti edino previdni, da ne naletimo na nedovoljene piramidne igre, ki imajo z mrežnimi marketingi kar nekaj podobnosti, zato jih precej ljudi tudi med seboj zameša.