Ali bi se preko mrežnega marketinga lahko tržile npr. vgradne omare in pohištvo?

Preden si sploh damo odgovor ali je mogoče na način mrežnega marketinga npr. tržiti vgradne omare in pa pohištvo na sploh, dajmo dve ali tri besede, povedati sploh o vgradnih omarah.

Za primer smo jih vzeli zato, ker so vgradne omare produkt, ki se za razliko od ostalih pohištvenih kosov izdela za vsakega naročnika oz. vsako stranko posebej.

V “teoriji” ne nemogoče dobiti dve enaki vgradni omari, saj ju ni prostorov v stanovanju ali hiši, ki bi bila dva enaka drug drugemu.

Nekatere vgradne omare so vgrajene v predprostor ali na hodnik, druge pod stopnice, tretje v spalnice in otroške sobe, četrte v ločene garderobne sobe, pete v mansardne prostore in tako naprej.

Prednost in ravno to, da so te izdelane po meri naročnika in po individualnih željah sicer nakazuje, da bi vgradne omare lahko tržili od ust do ust – kar mrežni marketing dejansko tudi je.

Po drugi strani, se pa pohištvo preko mrežnega marketinga ne trži ravno pri večini podjetij.

Poglejmo najprej razloge zakaj se vgradne omare ne morejo tržiti preko mrežnega marketinga:

Načeloma je za mrežni marketing pomembno, da gre za produkte široke porabe in četudi omare spadajo v segment, ki ga najdemo praktično v vsakem domu, je problem v tem, ker imajo vgradne omare dejansko 15 in tudi več letno življensko dobo. Nekatere vgradne omare se ne obrabijo celo 25 let. Primer tukaj: vgradneomare.eu

ali se preko mrežnega marketinga lahko trži pohištvo

Po drugi strani mrežni marketing zahteva hitro obračajoče se produkte, saj so zastopniki v mrežnem marketingu z vsakim novim mesecem lačni novih provizij.

Argument, ki priča proti prodaji pohištva in vgradnih omar preko mrežnega marketinga je tudi ta, da se mrežni marketing, sicer od začetka “kotali” bistveno počasneje kot klasična reklama v časopisu ali po internetu ali radiju – a vseeno pa ima drug efekt. To je, da ko se mrežno marketinška skupinica razraste, začne delovati domino efekt in naenkrat hitrost napredovanja zdaleč prekaša klasično reklamo. Tudi, če vanjo več ne dolivamo energije (v obliki mrežno marketinške motivacije, ipd…).

V tem primeru lahko reklamo za vgradne omare celo popolnoma ustavimo, pa se zgodba ne bo končala – kar pa ima za posledico, da bi trg z vgradnimi omarami bil preprosto prehitro prenasičen in poln.

Zato se preko mrežnega marketinga en sam produkt zelo težko (če sploh) lahko prodaja.

Če tudi je na začetku težko, je enkrat, ko je presežena kritična masa zastopnikov, kolešček napredka sploh ustaviti in to ima kvečjemu za posledico, da se ali zelo hitro napolni trg ali pa imamo na trgu zelo hitro celo vojsko sovražnikov produkta oz. zastopnikov, ki seveda na trgu za svoje koščke provizij sploh ne poznajo milosti.

Zato se v mrežnem marketingu spet lahko prodaja samo paleta produktov in še to takšnih, ki se v roku enega meseca (ali pa v roku enega provizijskega obdobja) porabijo…

Drugače imamo za posledico predvsem to, da začenjo mrežno marketinški produkti zasedat vedno več prostora po hišah, lahko se začnejo celo deliti med zastopniki kot nagrade in čisto počasi in subtilno dejansko izgubljajo tisto “božansko” vrednost, ki so jo produkti imeli še na začetku vstopa nekega mrežno marketinškega podjetja na trg – v obdobju, ko je podjetje šele “lovilo in snubilo” prve zastopnike.

Ali se preko mrežnega marketinga lahko trži pohištvo?

Ali bi se torej preko mrežnega marketinga lahko tržilo npr. vso pohištvo, če že ne en sam kos?

Dejansko je tudi tukaj odgovor negativen, saj smo že višje ugotovili, da je za uspeh v mrežnem marketingu potreben produkt, ki se razmeroma hitro porabi (hitreje kot se porabi, večja je verjetnost, da ga bodo naročili tudi zastopniki v mrežno marketinški skupini, sami).

Kar pomeni, da imajo največ potenciala produkti za široko potrošnjo in produkti s kratko življensko dobo.

Nekaterim produktom te lastnosti pripiše tudi mrežno marketinško podjetje samo – saj si na ta način zagotovi ponovne nakupe.

Hkrati pa – več kot je možnosti, da se proda takšnih produktov na  trgu, večja je možnost tudi poceni oz. neplačljive reklame, ki jo mrežno marketinško podjetje doseže – seveda pa le pod pogojem, če so produkti dejansko tudi kakovostni in cenovno sprejemljivi široki publiki.

Ker pa si slednje vsak interpretira po svoje, je to že material za naš naslednji zapis, ki bo sledil kmalu.

Kako v bistvu deluje mrežni marketign si lahko celo ogledate na spletni strani Herbalife-a, ki trži tudi na mrežno marketinški način.

Dodatno razlago kaj vse se lahko trži čez mrežni marketing pa boste našli tudi v zapisu tukaj.