Kako upravljanje odnosov s strankami – CRM prispeva k uspehu vašega podjetja

CRM – upravljanje odnosov s strankami, je strategija, ki jo podjetja uporabljajo za upravljanje interakcij s strankami in potencialnimi strankami. CRM pomaga organizacijam racionalizirati procese, vzpostaviti odnose s strankami, povečati prodajo, izboljšati storitve za stranke in povečati dobičkonosnost.

Izboljšajte svoj poslovni izid

Uvedba platforme CRM je dokazano prinesla resnične rezultate – vključno z neposrednimi izboljšavami poslovnega izida. Aplikacije CRM dokazano povečujejo:

konverzijo vodilnih za do +30 %.

prodaje za do +30 %.

produktivnost prodaje do +30 %.

zadovoljstvo strank do +35 %.

hitrejše sprejemanje odločitev do +38 %.

Prihodki do +25 %

(Povprečni odstotek izboljšav, o katerih poročajo stranke Salesforce). 

4 razlogi zakaj CRM sistem:

 

  • Kategoriziranje kupcev

 

Sistem CRM vam lahko pomaga pri enostavnem in hitrem prepoznavanju in dodajanju novih potencialnih kupcev ter njihovem natančnem kategoriziranju. S popolnimi, natančnimi in centralno shranjenimi informacijami o strankah in potencialnih strankah lahko prodaja in trženje svojo pozornost in energijo usmerita na prave stranke.

 

  • Razumevanje strank

 

Z boljšim razumevanjem strank postanejo jasne priložnosti za navzkrižno in višjo prodajo, kar vam daje priložnost, da pridobite nove posle od obstoječih strank. Z boljšo preglednostjo boste lahko z boljšimi storitvami poskrbeli tudi za zadovoljstvo svojih strank. Zadovoljne stranke bodo verjetno postale stalne stranke, stalne stranke pa porabijo več.

 

  • Vpogled v nakupe

 

Sistem CRM vam lahko pomaga zagotoviti visokokakovostne storitve, ki jih stranke iščejo. Vaši agenti lahko hitro vidijo, katere izdelke so stranke naročile, in dobijo zapis vsake interakcije, tako da lahko strankam hitro dajo odgovore, ki jih potrebujejo.

 

  • Povratne informacije

 

Dober sistem CRM bo zbiral informacije iz najrazličnejših virov v vašem podjetju in širše. To vam omogoča vpogled brez primere v to, kako se vaše stranke počutijo in kaj pravijo o vaši organizaciji – tako lahko izboljšate svojo ponudbo, zgodaj odkrijete težave in ugotovite pomanjkljivosti. Rešitve za upravljanje strank lahko pospešijo in izboljšajo način iskanja, pridobivanja in ohranjanja zadovoljstva vaših strank.

Kako CRM upravljanje odnosov s strankami prispeva k uspehu vašega podjetja

CRM za zagotovljen odličen odnos z vašo stranko

Ne glede na to, kako gledate na to, ne morete zanikati, da so stranke gonilna sila vsakega podjetja. Od odnosa s strankami je odvisen prihodnji uspeh podjetja, kar pomeni uporabo CRM sistema.