ALI JE PRIMEREN LINKEDIN ZA PODJETJE kot je to vaše?

ALI JE PRIMEREN LINKEDIN ZA PODJETJE kot je to vaše?

Danes se v podjetjih vsak dan lotimo izpostavljati trdne odnose s našimi strankami, poslovnimi partnerji, zbuditi zaupanje v naših potencialnih strankah, zadovoljit potrebe strank obstoječih. To je ogromno dela, ki poteka večinoma v offline prostoru interneta. Podjetja imajo večinoma profila na različnih spletnih mestih – Facebook, Instagram, LinkedIn… LinkedIn? Vi še niste prisotni na LinkedInu? Ali pa ste, ampak svojo prisotnost nepodpirate nobenimi prispevki, ne lotite se spoznavati nove ljudji ali podjetja in “pač ste samo gor”? 

linkedin za podjetje

Potem pa je ta članek prav za vas! Dajmo si razložiti, zakaj je LinkedIn za podjetje kot je to vaše primeren.

Ali je LinkedIn primeren za vsa podjetja?

LinkedIn je platforma, kje se lahko srečujemo s kolegi, s ljudmi iz iste panoge, s podjetji, ki si jih želimo spoznati. Je to mesto, kje izvajamo vsebinski marketing in kje z nim dosegamo višje prepoznavnosti na prijeten način. LinkedIn ni agresivna platforma, ki nas ves čas moti s reklamami in kje je povsod samo sovražstvo – kako se je zgodilo v zadjnih časih na primer s Facebookom in kako se počasi dogaja tudi s LinkedInom. 

LinkedIn je primeren za vsa podjetja, ki si želijo biti v stiku s svojimi strankami in jim pokazati, kako dosegajo svojih ciljev, delit zanimivosti iz panoge ali novice iz podjetja. 

Top 10 LinkedIn Company pages by Number of Followers - SocialTalent

Deluje LinkedIn za podjetje, ki je B2B? 

Se veda! LinkedIn je socialna mreža, v kateri ima profil lahko katerokoli podjetje – tako da če si želite nagovarjati podjetja, so že gor – samo dostopati morate do njih. 

Premium Vector | B2b concept. business to business way of communication

Koliko časa in denarja vzame podjetju, da je prisotno na LinkedInu?

Vlagati čas in denar v vsebinski marketing na začetku zgleda kot metanje stroškov stran, ampak temu ne smemo verjeti. Vse, kaj vlagamo v vsebinski marketing – če vlagamo pravilno – se nam bo vrnilo nazaj. Odvisno, če to bo v podobi denarja, novih strank (posledično denarja), ali pa kot nasplošno večja prepoznavnost. In to tudi med konkurenco. Visoko kakovosten vsebinski marketing v kombinaciji s dobro optimizacijo spletnega mesta in učinkovito načrtovanim postopom prodaje zagotavlja uspečno poslovno pot.

Toda LinkedIn za podjetje definitivno JA! Vsebino lahko izvjate sami alio s pomočjo podjetja, ki vam bo vsenbino in grafike mesečno pripravljal po meri. Tako deluje na primer podjetje Pro Marketing, ki se v tem mesecu hitro širi in svojo poslovno pot nadeljuje v Jesenici na Gorenjskem – želimo vso srečo!