Kaj je mrežni marketing?

O mrežnem marketingu je napisano res ogromno knjig in tudi na spletu boste na temo mrežnega marketinga našli res ogromno vsebin.

V večini vam bodo o mrežnem marketingu govorili trije tipi ljudi:

  • tisti, ki se z mrežnim marketingom aktivno ukvarjajo in vas vabijo v njihovo mrežo. Ti bodo seveda napisali o mrežnem marketingu same pozitivne reči.
  • tisti, ki so v mrežni marketingih že bili, a se z mrežnim marketingom več ne ukvarjajo. V večini primerov so to ljudje, ki so mrežni marketing opustili, ker jim ni uspelo.
  • tisti, ki od mrežnega marketinga živijo in svoja besedila uporabljajo bodisi kot dodatno podporno vsebino ali produkt za trženje, bodisi pa kot material za učenje mlajših generacij, ki prihaja v njihovo mrežo za njimi.

Mrežni marketing je sicer danes zelo uveljavljena in priznana tržna pot in poslovna priložnost do novih kupcev, čeprav se pogosto spregleda, da so ravni člani mrežno marketinških skupin, prva in najpomembnejša ciljna skupina oz. ti kupci.

V mrežnem marketingu, lahko tako kot pri vseh ostalih dejavnostih, uspete le z veliko discipline in trde volje do učenja in dela.

kaj je mrežni marketing

Če ste v mrežnem marketingu novi, je zelo priporočljiva dobra podpora iz strani osebe, ki vas je tudi v mrežni marketing pritegnila, sicer pa tukaj že nastopi prva težava, saj po načelu zastopniških provizij, niti ni nujno, da je oseba, ki vas priteguje v mrežno marketinški posel, sploh dober vodja oz. mentor.

Dobrega mentorja v mrežnem marketingu boste našli med ljudmi, ki so v mrežnem marketingu že več let, in, ki so že postavil dobro prodajno mrežo.

Malenkost pa bo na vaš uspeh in hitrost napredovanja v mrežnih marketingih vplivalo žal tudi to, kje v mrežni strukturi se nahaja vaša pozicija. Ni namreč popolnoma vseeno ali se v mreži nahajate v glavni skupni, katero na primer dviguje oziroma katero ima interes vzgojiti v uspešno, vaš mentor oz nekdo, ki mu je zaradi prodajne provizije vaša pozicija v mrežni strukturi popolnoma nepomembna.

V mrežnem marketingu lahko uspe vsak.

To je mantra in stavek, ki ga boste slišali na vsakem koraku. In, četudi drži, je žal dejstvo takšno, da vsak v njem tudi ne bo uspel.

Tako kot v vseh ostalih poslovnih dejavnostih in poslovnih priložnostih ter tudi športnih in drugih tekmovalnih udejstvovanjih ne uspe vsak, tudi v mrežnem marketingu ne uspe vsak.

Sicer pa se k mrežnim marketingom v glavnem pridružujejo ljudje, ki iščejo nek dodatni zaslužek in prihodek in, ki šele vstopajo na poslovno pot in šele gradijo svoje kariere.

Mrežni marketing ni težek posel, a vseeno ga večina ne opravi do točke zaslužka, ker preprosto prehitro odneha oz. niti v začetku sodelovanja, po tihem, ne verjame, da lahko iz njega naredi resen in donosen posel.