USP – unique selling proposition – zavestno prodajanje. Bodite št. 1!
V čem je vaša edinstvenost? V čem je edinstvenost vašega podjetja? KAJ je vaše ZAKAJ? Odgovor na ta vprašanje se skriva v kratici USP – unique selling proposition. V slovenščini “edinstvena prodajna točka” ali Ledinstvena prodajna ponudba” ali “edinstvena vrednostna vrednost”.
Danes je vedno bolj težko prepričati kupca, naj izbere med visokim številom konkurence prav nas. Na trgu je mnogo takih, ki se v istem poslu lotijo pozornosti strank in na koncu bo zmagala samo ena. Pri enih je to vprašanje cene, pri drugih kvalitete, pri tretjih edinstvena zgodba, osebni pristop ali različne prednosti, ki jih kupec dobi posledično (recimo znižanja, darila itd.). Ampak to smo prehitri! To smo že preveč povedali o USP – unique selling proposition! Lepo od začetka:
KAJ JE UNIQUE SELLING PROPOSITION? PRIMER NA PODJETJU PRO MARKETING!
Unique selling proposition je firemno “ZAKAJ”. Je razlog, zakaj bi ga morala stranka izbrati. Je tudi potencial podjetja in možnost, kako postati še boljši v tem, kaj delamo! Na primer podjetje Pro Marketing – majhna firma, start-up, ožji krok strokovnjakov, ki so poleg tega, da so kolegi, tudi prijatelji – so si blizu in za to lahko zelo hitro reagirajo na želje strank in možne spremembe. So sposobni celovito rešiti naročnikove želje od zasnove marketinške strategije, izpostave strategije za vsebinski marketing ter konkretno upravljanje socialnih mediji, oglaševanja in izdelave spletnih strani ter izobraževanja kadra na področju marketinga.
ZAKAJ GA RES MORAMO IZPOSTAVITI KOT PRVO?
Kot smo že omenili, stranke so danes preobremenjene s ponudbo, živimo v svetu, ki je zelo materialen in vsega je veliko, podjetja se morajo nonstop boriti za vsak pogled, klik, za vsako konverzijo. Za to jim moramo čim prej pokazati, ZAKAJ morajo izbrati prav nas, kaj so naše spretnosti in v čem smo drugačni, boljši.
Izpostava Unique selling proposition pomaga tudi nam kot podjetju osredotočiti se na ta pravo sporočilo in ostati konzistentni in v CGP – ju.
KAKO DOBIMO UNIQUE SELLING PROPOSITION?
V Pro marketingu priporočamo, da izpostavi USP posvetite en dan, ali pa vsaj popoldan skupnega brainstorminga – lahko cela firma, lahko vsaj del podjetja. Vrnite se nazaj v dobo, ko ste podjetje šele zasnovali – kaj vas je takrat motiviralo, kakšne so bile vaše želje in kaj ste si želeli strankam predat? In kdo ste zdaj? V čem ste drugačni? Naredite raziskavo konkurence in ne pozabite med razmišlanjem nad USP na vašo idealno stranko!
Upamo, da smo vam dali za misliti in da bo zdaj izpostavitev unique selling proposition za vašo firmo lažje!