O iskanju poslovnih priložnosti na splošno

Večina ljudi po končanju študija mora izbrati svojo poslovno pot.

Nekateri otroci staršev imajo to srečo, da jim je ta pot že “določena” oz. napisana, drugi morajo svojo srečo poskusiti povsem na novo, tretji vklopijo vse veze in poznanstva, zato, da dobijo službo.

Ker je ne samo v Sloveniji, ampak tudi na splošno, rednih služb in to takšnih, za katere smo se kot študentje in dijaki, izobraževali, pravzaprav izredno malo, smo mnogi že med samim študijem prisiljeni, iskati dodatna dela in priložnosti.

Po eni strani si je nemalokrat treba celo zagotoviti finančna sredstva za to, da lahko dokončamo študij – še posebej, če je ta v oddaljenem kraju, kjer znaten del stroška študija, predstavljajo tudi stroški financiranja bivanja v kraju študija.

o iskanju poslovnih priložnosti na splošno
O iskanju poslovnih priložnosti na splošno

Da bi si olajšali študij je zato treba poiskati med priložnostnim študentskim delom, med delom med počitnicami, pomočjo ostalerim, strežbi v gostinstvu, nemalokrat pa na trgu dela na predvsem mlajšo generacijo, prežijo tudi na pol realistične priložnosti za ustvarjanje karier in prvega prihodka tudi skozi mrežni marketing.

Nekateri v mrežnih marketingih vidijo predvsem priložnost za to, da kot mladi zajadrajo med prve poslovne poti in predvsem kot priložnosti, kjer načeloma niso potrebni veliki vložki, da se ustavri nek začeten dohodek in lasten posel.

Težava teh priložnosti je ponavadi v tem, da so na začetku predstavljene kot priložnosti, ki ne zahtevajo velikega finanćnega vložka, a, kot po pravilu, se pri večini izmed njih, skozi čas, pokaže, da temu le ni povsem tako.

Če računamo vse stroške izobraževanja, vse stroške, ki jih imamo medtem, ko kot delavec v mrežnem marketingu obiskujemo potencialne stranke in tudi naše nadrejene, potem se hitro izkaže, da z začetnimi nizkimi stroški, ni čisto vse v redu.

Zato so se, še posebej, v zadnjem lasu, in v bolj moderni družbi, našče internetne izvedenke spletnih poslov.

Te nam stroške obiskovanja in potovanj znižajo na minimu, saj imamo na mesto njih kar web konference od doma, seminarje lahko poslušamo kar preko domačega računalnika, izobražujemo se pa v živo in s pomočjo našega mentorja, kar čez skpe in podobne.

Hkrati so s pojavom interneta te priložnosti dobile velik zamah še posebej zato, ker jih je mogoče opravljati na daljavo in ne na omejen trg.

Če obvladamo angleško, nemško ali celo rusko, je za gradnjo takšne poslovne priložnosti, ba voljo praktično ves trg.

Kamorkoli se obrnemo, internet praktično seže vsepovsod.

Komunikacijo lahko vzpostavimo s potencialno stranko na drugi strani luže ali na Kitajskem, nemalo pa je tudi internetnih priložnosti, kjer sploh ni potrebno vzpostaviti nobene osebne komunikacije, saj produkte prodajamo kar na podlagi pogodbe o zastopstvo za kakšno večje podjetje, npr. ebay ali amazon.

A o tem kdaj drugič…

Enkraten video o tem kako identificirati resnično dobro poslovno priložnost, si lahko ogledate spodnji video: