Vsebinski in produktni marketing․ Ali menite, da sta enaka? Zagotovo ne!

Cilj vsake marketinške strategije je privabiti in pretvoriti člane vašega ciljnega trga v plačljive stranke. Toda kakšna je razlika vsebinski in/ali produktni marketing? Prav to bomo danes razkrili.

Kaj je vsebinski marketing?

Vsebinski marketing je dolgoročna strategija, ki se osredotoča na vzpostavljanje trdnega odnosa s ciljnim občinstvom, in sicer tako, da mu stalno posredujete visokokakovostno vsebino, ki je zanj zelo pomembna.

Katere so ključne prednosti vsebinskega marketinga?

– Pomaga razvijati avtoriteto blagovne znamke, saj vam pomaga pokazati strokovno znanje in izkušnje: ustvarjanje doslednih in kakovostnih vsebin (objav na blogu, belih knjig, videoposnetkov na YouTubu itd.) na določeno temo vam pomaga graditi avtoriteto v očeh vaše ciljne skupine kot strokovnjaka ali zaupanja vrednega vira. 

– Vredna vsebina krepi odnos med blagovno znamko in stranko: pri ustvarjanju vsebine lahko določite ton in osebnost svojega podjetja, ki se bosta pokazala skozi vsebino. 

– stroškovna učinkovitost: ustvarjanje in vzdrževanje vsebinskega marketinga je razmeroma cenejše od drugih strategij digitalnega marketinga.

– Zagotavlja dolgoročne donose: za razliko od oglasov, ki izginejo, ko jih nehate plačevati, vsebine trajajo toliko časa, kolikor jim dovolite, in so lahko stalen vir prometa ali zavedanja za vašo blagovno znamko.

Kaj je marketing izdelkov ali produktni marketing?

Marketing izdelkov je osredotočen na vaš izdelek in uporablja vaše izkušnje z izdelkom za pretvorbo strank ali njihov nadaljnji premik v prodajnem ciklu. Vključuje razumevanje potreb ciljne stranke ter promocijo in prodajo izdelka tej ciljni stranki.

Katere so ključne prednosti marketinga izdelkov – produktnega marketinga?

V podjetjih B2B je treba odločitve o nakupu bolj premisliti kot v podjetjih B2C. Ker kupci iščejo pravi izdelek s pravimi lastnostmi za svoje bolečine, vam trženje izdelkov pomaga odkriti, kako oblikovati in pozicionirati svoj izdelek kot popolno rešitev.

 

Produktni marketing opisan primer.

 

Spletno oglaševanje oziroma plačljivo oglaševanje ima svoje prednosti pri optimizaciji iskalnikov, brand awareness-u in tako naprej. Vendar je potrebno k njemu pristopiti strateško. 

– Izboljšajte razumevanje kupcev: vaš izdelek je dejansko središče vaših prizadevanj za produktni marketing, vendar je vsak uspešen izdelek odvisen od tega, kako zadovoljni so z njim kupci. 

– Pomaga vam zgraditi boljše izdelke in storitve: dobro optimiziran izdelek bo dosegel, da bodo stranke konvertirale.

– Poveča prodajo: ko se osredotočite na razumevanje strank in izgradnjo boljšega pravilno umeščenega izdelka, lažje privabite in konvertirate stranke.

 

prednosti vsebinskega marketinga - rpduktni in vsebinski marketing blog

 

Vsebinski in produktni marketing: kakšna je razlika?

Pri vsebinskem marketingu poskušate dokazati strokovno znanje in uporabnikom pokazati, kaj veste. Medtem ko jim pri marketingu izdelkov poskušate pokazati, kaj je vaš izdelek, kako jim lahko pomaga in zakaj bi ga morali kupiti zdaj.

Marketing izdelkov je bolj osredotočen na uporabo strategij in izkušenj za pretvorbo potencialnega kupca v stranko. Vsebinski marketing pa je bolj osredotočen na uporabo vsebine, da vaše ciljne stranke seznanite z vašo blagovno znamko, jih pritegnete, izobrazite in spodbudite odnos.