Mrežni marketing in prehranski dodatki

Če v Googlu brskamo za metodami prodaje, nedvomno med mnogimi, naletimo tudi na mrežni marketing. In, če smo v članku Ali bi se preko mrežnega marketinga lahko tržile npr. vgradne omare, razpredali o možnostih, ki jih mrežni marketing ponuja predvsem v smislu kateri produkti so primerni za trženje preko mrežnega marketinga, si v današnjem prispevku poglejmo kakšna je kaj tendenca za trženje preko mrežnega marketinga, npr. prehranskih dodatkov.

Mrežni marketing in prehranski dodatki

Eden izmed bolj zanimivih zapisov na internetu na to temo je prispevek z naslovom Ne prodajamo dodatkov, ampak hranila, ki bolj podrobno opisuje sploh dilemo, ki iz naslova etičnosti, morale in navsezadnje tudi zakonodaje omogoča, dovoljuje ali prepoveduje trženje prehranskih dodatkov preko mrežno marketinških poti.

Mrežno marketinške poti namreč skozi svoj način dela, v svoje vrste vabijo najrazličnejše ljudi. Od teh, ki jim je dejansko v prvi vrsti kakovost produkta oz. reševanje težav, ki jih pač preko mrežnega marketinga, določeni produkti, prinašajo, do teh, ki jim je v prvi vrsti zaslužek – in pač s pridom radi pozabijo na sploh učinke posameznih produktov oz. sploh reševanje težav strank, katerim pač izdelke preko mrežnega marketinga tudi ponujajo.

Zato so prehranska dopolnila, v oblikah tablet, praškov, kapsul in podobnega še posebej pri mrežno marketinškem načinu prodaje, posebej na tnalu in na očeh javnosti in tudi zakonodajne oblasti.

Zelo dober video (satira) na to temo boste našli npr. na tej strani:

sicer pa je o mrežnih marketingih še posebej v bražni naravnih prehranskih dodatkov in dopolnil, toliko mnenj in komentarjev, kot je verjetno ljudi, ki se s tovrstno dejavnostjo tudi ukvarjajo.

Prehrasnki dodatki zanesljivo lahko pomagajo ljudem pri odpravljanju številnih tegob in težav. Najbrž toliko bolj, če so narejeni resnično iz narave in preko preizkušenih hiš, ki se s proizvodnjo prehrambenih dodatkov tudi ukvarjajo.

Omega 3 kapsule, Garcinia Cambogia za hujšanje, fat burjerji za hujšanje, L karnitin in drugi so zanesljivo izdelki, ki “najbrž koristijo”, saj jih sicer ne na mrežno marketinški način, temveč na povsem “vsakdanji” ne bi prodajala tudi podjetja, ki se z mrežnimi marketingi sploh ne ukvarjajo.

Mrežni marketing in prehranski dodatkiV Sloveniji so ta prisotna celo v lekarnah in v številnih revijah, ki obravnavajo zdravstveno in prehransko tematiko.

Problem torej ni v produktih in prehranskih dopolnilih samih. Problem je v načinu njihovega trženja.

Zato je zelo pomembno, da se v debati o mrežnem marketingu in prehranskih dopolnilih, osredotočimo na to, kje leži problem. Ker je na spletu pač mogoče zaslediti nešteto debat (predvsem na forumih), kjer je vprašanje o enem, debata pa se izrodi v povsem nekaj drugega.

Še najbolje pa je verjetno, tako kot pri vseh ostalih oblikah, ko nam nekdo poskuša nekaj prodati, da ohranimo trezno glavo in vklopimo lasten razum