Trgovina z avtodeli kruno.si ponuja zelo ugodno: MOST – prednji in zadnji

Trgovina z avtodeli kruno.si ponuja zelo ugodno: MOST – prednji in zadnji

Trgovina z avtodeli kruno.si je ena redkih v Sloveniji ki slovi po dolgoletnih izkušnjah, svojem osebnem pristopu in široko ponudbo, dobava pa je zelo hitra.

trgovina z avtodeli spletna trgovina kruno.si
trgovina z avtodeli spletna trgovina kruno.si

Kaj je most ali prema?

Most ali prema je samo eden izmed mnogih izrazov. V praksi se za avtomobilski most namreč uporabljajo različni nazivi.  Lastniki vozil, servisni svetovalci, avtomehaniki,  avtokleparji. Vsi uporabljajo različne nazive, najpogostejši so:

  • prema prednja,
  • prema zadnja,
  • nosilec vzmetenja,
  • nosilec agregata,
  • most prednji,
  • most zadnji,
  • pomožni okvir,
  • telo osi,
  • nosilec osi,
  • vzmetna prema.
  • toga prema 

Vsa poimenovanja so pravzaprav primerna in ustrezna. Mi bomo v nadaljevanju uporabljali izraz most. Vozilo ima v svoji konstrukciji karoserije pritrjena dva mosta: prednjega in zadnjega.

MOST ZADNJI
MOST ZADNJI

Most zadnji

Zadnji most ima več funkcij. Najpomembnejša je vez med karoserijo in kolesi. Zadnji most praviloma drži obese, vilice, amortizerje, vzmeti in stabilizator. Pritrjen je s posebnimi homologiranimi vijaki velike strižne kakovosti. Most ima tudi nosilne – pritrdilne puše. Iste so vstavljene v odprtine za pritrditev. Vedno so izdelane iz ohišja v katerem je vmesni prostor izpolnjen z gumo. Ta preprečuje prenos tresljajev na karoserijo in posledično zagotavlja udobno vožnjo.

Zadnji most skoraj vedno nosi tudi amortizerje in vzmeti. Posebne izvedbe zadnjih prem so na vozilih blagovnih znamk PSA. Zadnja prema ima v svoji osi torzijske vzmeti. Zadnji most je izdelan v večini primerov iz jekla redkeje iz alu zlitine.

Zadnji most praviloma ima vedno na svojih pritrdilnih mestih in vilicah posebno oblikovane vijake. S temi se ureja geometrija koles.  Osni krak je skoraj vedno del zadnje preme, ki ima tudi funkcijo nastavitve zadnje preme.  V praksi se zadnji most praviloma ne vzdržuje. 

Življenjska doba je odvisna od lastnika vozila. Vozilo peremo redno in obenem se očisti tudi zadnji most. Na ta način dosežemo da most ne rjavi. Ko se avtodel – most prevleče z rjo, ga je potrebno zamenjati.  Rja povzroči slabitev materiala in posledično zmanjša varnost.

Trgovina z avtodeli www.kruno.si je pravi naslov za nakup. Nudimo vam strokovno pomoč pri izbiri.