Analitika – metrike, ki jih morate upoštevati za boljšo rast

Merjenje učinkovitosti digitalnega trženja je eden največjih izzivov, s katerimi se danes soočajo organizacije. Za uspešno ocenjevanje učinka trženjskih kampanj je potrebno uporabiti celovito spletno analitiko digitalnega trženja. Ko večina tržnikov sliši izraz “digitalna analitika”, pa običajno pomisli na spletne metrike, ki so običajno povezane z znanimi analitičnimi orodji, kot je Google Analitika, ki analizira promet, stopnjo odboja in edinstvene obiskovalce.

Medtem ko vam lahko spletna analitika zagotovi veliko vpogledov v delovanje vašega spletnega mesta, potrebujejo tržniki bogatejše podatke, da bi razumeli vpliv svojih trženjskih kampanj na stopnjo konverzije in pot kupca.

Digitalna trženjska analitika pa ponuja veliko bolj celovit pregled nad tem, kaj deluje (in kaj ne), ko gre za vašo trženjsko strategijo.

Ne glede na to, kako se umeščate v marketinško kombinacijo vašega podjetja, je učenje razumevanja in uporabe analitike digitalnega trženja izjemno pomembno. Analitični podatki vam ne povedo le, ali vaše trženje deluje, temveč vam tudi natančno povedo, kako in kje se lahko izboljšate. Takšen vpogled lahko koristi vsem.

 

Metrike spletnega oglaševanja, ki jih morate poznati

metrike spletnega oglaševanja so statistična merila, ki jih oglaševalci uporabljajo za ugotavljanje uspešnosti različnih oglaševalskih prizadevanj v povezavi s splošnimi cilji kampanje in panožnimi standardi.

Analitika grafika z dvema človekoma, ki delata analitiko.

 

Najboljše metrike za analitiko marketinga spletnega mesta

V nadaljevanju so navedene metrike za digitalni marketing, povezane z analitiko spletnega oglaševanja.

▶ Obiskovalci

Obiskovalec (ali uporabnik) je oseba, ki obišče vaše spletno mesto. Obiskovalce spremlja piškotek, ki ga v njihov brskalnik namesti sledilna koda, nameščena na vašem spletnem mestu.

▶ Ogled strani

Ogled strani je trenutek, ko brskalnik naloži stran na vašem spletnem mestu. Ogled strani se meri vsakič, ko se naloži vaša sledilna koda.

▶ Seja

Seja je niz dejavnosti, ki jih obiskovalec opravi na vašem spletnem mestu, vključno z ogledi strani, klici CTA in dogodki. Seje potečejo po 30 minutah neaktivnosti obiskovalca.

▶ Promet

Promet (ali obiski) je skupno število obiskov spletnega mesta ali strani v določenem časovnem obdobju.

▶ Promet po kanalih

Promet po kanalih je skupno število obiskov spletnega mesta ali strani po kanalu napotitve (npr. družbeni mediji, e-pošta, pristajalne strani itd … ).

▶ Promet po napravah

Promet po napravah je skupno število obiskov spletnega mesta ali strani na vrsto naprave (npr. pametni telefon, tablični računalnik, namizni računalnik itd. … ).

▶ Razmerje med novim in povratnim prometom

Razmerje med novim in povratnim prometom je odstotek neto novih obiskovalcev spletnega mesta ali strani, ki jih prejmete, v primerjavi s skupnim številom povratnega prometa.

▶ Čas na strani

Čas na strani je povprečni čas, ki ga vsak obiskovalec preživi na vašem spletnem mestu ali strani.

▶ Interakcije na obisk

Interakcije na obisk so dejanja, ki so jih obiskovalci izvedli na vašem spletnem mestu ali strani.

▶ Stopnja odboja

Stopnja odboja je odstotek ljudi, ki so obiskali vaše spletno mesto ali stran, vendar niso izvedli nobenega dejanja ali si ogledali drugih strani, v primerjavi s skupnim številom obiskovalcev strani ali spletnega mesta.

 

Grafika, dva človeka z grafikoni in podobno - analitika.

 

Najboljše metrike za pridobivanje vodilnih strank – leadov

V nadaljevanju so navedene metrike digitalnega trženja, povezane z magneti za pridobivanje vodil in vsebinskimi ponudbami.

✔ Stopnja klikov na poziv k akciji (CTA)

Stopnja klikov na CTA je odstotek vseh klikov na CTA v primerjavi s skupnim številom obiskov strani ali spletnega mesta.

✔ Pošiljke

Oddaja je odstotek vseh ljudi, ki so izpolnili in oddali vaš spletni obrazec.

✔ Stopnja konverzije

Stopnja konverzije je skupno število opravljenih dejanj (npr. prenos ali prijava) na vašem magnetu za vodje v primerjavi s skupnim številom obiskov.

✔ Stopnja konverzije pri brezplačnem preizkusu

Stopnja konverzije brezplačnega preizkusa je odstotek uporabnikov brezplačnega preizkusa, ki so se spremenili v stranke.

✔ Konverzije iz pojavnih oken

Konverzije iz pojavnih oken je odstotek vseh izpolnjenih obrazcev iz pojavnih oken, ki so se spremenili v stranke.

✔ Razmerje med ustvarjenimi in tržno kvalificiranimi vodji (MQL)

Razmerje med ustvarjenimi in kvalificiranimi vodji je skupno število “primernih” vodij, zbranih z vašim magnetom za vodje, v primerjavi s skupnim številom ustvarjenih vodij.

✔ Razmerje med številom vodil in številom zaključenih vodil

Razmerje med številom vodil in številom zaključenih vodil je odstotek vodil, pretvorjenih v stranke, v primerjavi s skupnim številom vodil.

 

Grafika analitika, stolpični diagrami, puščice, peščena ura, pisalo.

 

Analitika – Najboljše metrike za e-poštno oglaševanje

V nadaljevanju so navedene metrike za digitalno trženje, povezane s trženjem prek e-pošte.

👉🏻 Stopnja odprtosti

Stopnja odprtosti je odstotek odprtih e-poštnih sporočil glede na skupno število poslanih e-poštnih sporočil.

👉🏻 Število odprtij glede na napravo

Število odprtij po napravah je skupno število odprtij e-poštnih sporočil po vrstah naprav (npr. pametni telefon, tablični računalnik in namizni računalnik).

👉🏻 Stopnja klikov

Stopnja klikov je odstotek vseh klikov na e-poštno povezavo ali CTA kot delež celotnega števila odprtih e-poštnih sporočil.

👉🏻 Bounce Rate

Stopnja odmevnosti je odstotek nedostavljenih e-poštnih sporočil glede na skupno število poslanih e-poštnih sporočil.

👉🏻 Stopnja odjave

Stopnja odjave je odstotek ljudi, ki se v določenem časovnem obdobju odjavijo z vašega seznama e-pošte.

 

Najboljše metrike – analitika za socialna omrežja – družbene medije

V nadaljevanju so navedene metrike digitalnega trženja, povezane z vsebino in socialnimi omrežji

🌟 Stopnja vključenosti

Stopnja vključenosti je skupno število vključitev (npr. komentarjev, klikov in všečkov) kot delež skupnega števila ogledov strani ali objave.

🌟 Sledenje in naročnine

Sledenja in naročnine so skupno število ljudi, ki so pokazali zanimanje za vašo vsebino in želijo prejemati posodobitve ob objavi novih objav ali strani.

🌟 Delitve

Število delitev je skupno število delitev objave ali strani v družabnih medijih, na spletnem mestu ali na blogu.

🌟 Stopnja rasti občinstva

Gre za rast vašega občinstva v družabnih omrežjih skozi čas, ki je običajno izražena v odstotkih. Če jo želite ugotoviti, izmerite število novih sledilcev v družabnih omrežjih v določenem obdobju (na primer v dveh tednih ali mesecu), nato jo delite s skupnim številom sledilcev in pomnožite s 100.

🌟 Doseg objave

Večji kot je doseg vaših objav v družabnih omrežjih, bolje je za vašo blagovno znamko. Analitične platforme za digitalno trženje vam lahko pokažejo, koliko vaših sledilcev v družabnih omrežjih je videlo vašo zadnjo objavo. Delite s skupnim številom sledilcev in ponovno pomnožite s 100, da dobite odstotek dosega objave.

🌟 Potencialni doseg objave

Vredno je tudi oceniti, kako daleč bi lahko dosegle vaše objave. To metriko najdete tako, da skupno število omemb vaše blagovne znamke pomnožite s številom sledilcev osebe ali blagovne znamke, ki vas je omenila. Rezultat je vaš “teoretični doseg” oziroma največje število ljudi, ki jih je mogoče doseči z vašim trenutnim omrežjem. Potencialni doseg je običajno od dva do pet odstotkov tega skupnega števila.

🌟 Delež družbenega glasu

Kako se vaše omembe v družabnih omrežjih razlikujejo od omemb vaših konkurentov? Začnite z iskanjem omemb svoje blagovne znamke – tako neposrednih @Yourbrand kot posrednih Yourbrand shoutouts – nato izmerite omembe svojih neposrednih konkurentov v istem časovnem obdobju in preverite, kako ste na vrhu.

🌟 Stopnja odobritve

Čeprav je lepo biti omenjen, je še bolje biti všeč. To je cilj merjenja stopnje odobravanja – določitev, koliko pozitivnih interakcij so imeli sledilci z vašimi objavami. Te lahko vključujejo všečke, delitve, ponovne delitve ali celo prodajne konverzije in lahko zagotovijo, da je vaša trženjska kampanja na pravi poti.

 

Tako, na kratko smo vam predstavili, katere metrike naj bi merili na posameznih področjih. Metrike so pomembne, saj nas usmerijo v pravo smer. Srečno!